Po - Pá 8:00 - 16:30
Kontaktujte nás
Inspirace, inspirational-stories, Zprávy

Antalis spouští Creative Powers Awards

24 Úno 2022 —
Tisk
News-banner-ACPA.jpg

Sdílejte od 1. března do 31. května své projekty vytištěné na papírech Antalis, zvyšte svou viditelnost a získejte další odměny.

Sdílejte od 1. března do 31. května své projekty vytištěné na papírech Antalis, zvyšte svou viditelnost a získejte další odměny.

Výběr papíru je kreativní akt!

Přestože jsme všichni milovníky papíru a tisku, jsme si také vědomi toho, že digitální komunikace je pro sdílení naší vášně pro hmatatelnost a grafický design stále důležitější. Spuštěním cen Antalis Creative Power Awards se snažíme vyzdvihnout vaši kreativitu a know-how a také propagovat sílu prémiové tištěné komunikace. Tato ocenění jsou pro nás také příležitostí, jak vzdělávat designéry a tiskaře a sdílet nejnovější trendy. Po uvedení našich vysoce udržitelných papírových řešení (Olin Origins, Refit, Pergraphica, Nautilus, Cocoon, Cyclus) pořádáme s našimi partnery webináře se silným zaměřením na ekodesign a ekotisk.

 

Koncept

Abychom propagovali a sdíleli se světem vaše nejhezčí projekty, pokračujeme ve spolupráci s naším redakčním partnerem The Brand Identity, jehož digitální dosah v celém odvětví vám zajistí okamžité publicitu. Ocenění Antalis Creative Power Awards zahrnuje 4 kategorie aplikací, kde se bude hodnotit design, výběr papíru a provedení tisku, ale také 3 speciální ceny zaměřené na oslavu kreativity a zapojení tiskařů a designérů. Abychom „posoudili“ vaše projekty, nebo spíše heldali pomoc při objevování toho nejkrásnějšího nebo nejpůsobivějšího, shromáždili jsme renomované odborníky z komunity tisku a grafického designu, včetně našich partnerů Hinderer + Mülich a Monotype spolu s Positive Luxury, náším partnerem na ESG.

 

Doufáme, že v rámci čtyř kategorií aplikací vás inspirujeme návrhy z více než 35 zemí a 3 kontinentů. Měli bychom vás nechat objevit různé grafické trendy, tiskové efekty a různá použití papíru. Od jednoduchého stylu po tradičnější design - tyto kategorie jsou otevřené pro jakýkoli tiskový projekt vyrobený na našich prémiových papírech (nejen na kreativní papírech od Arjowiggins, ale také na našich řadách designových a recyklovaných papírů, stejně jako na naše kartonech a další specialitách).

ACPA-category-R&P.jpg

ACPA-category-M&I.jpg

ACPA-category-P&P.jpg

ACPA-category-BI&S.jpg

Výběr papíru je kreativní akt a má vždy smysl. Vaše tištěná práce vyvolává emoce, vyvolává touhu, ale může také odrážet vaši angažovanost pro věc. Stejně tak vaše kreativita. Prostřednictvím 3 speciálních cen chceme dát do centra pozornosti vaše kreativní myšlení. Od výběru papíru, který odpovídá zadání zákazníka, přes upřednostnění písma před jiným, aby se snížila potřeba inkoustu, nebo s přizpůsobením skutečné velikosti tištěného předmětu, aby se zabránilo plýtvání papírem, všechny volby provedené tiskárnami a designery mají vliv. Stále více kreativců také provozuje vedlejší projekty pro věc, které věří. Chceme zdůraznit jejich práci.

ACPA-Eco-conception.jpg

Eko koncept

Od ekologických návrhů až po ekologický tisk prostřednictvím výběru odpovědných papírových řešení chceme upozornit na kreativní produkce, ve kterých zúčastněné strany snižují svou ekologickou stopu.

 

ACPA-Paper-Stories.jpg

Příběhy papíru

Jaká je výhoda papíru v rámci komunikační kampaně? Jak to může být perfektní odpověď na zadání? Jaký dopad měla tisková kampaň? (jízda do obchodu, sazba registrace atd...).

ACPA-design-for-Good.jpg

Design pro dobrou věc

Od aktivistického designu až po návrhy podporující ekologické a společenské záležitosti, designéři pro dobro by se měli dostat do centra pozornosti.

ACPA-Print-ecxellence.jpg

Dokonalost tisku

Kromě toho může být každému přihlášenému projektu udělena speciální cena Print Excellence. Všechny projekty budou hodnoceny podle různých kritérií včetně úrovně provedení tisku. Nejlépe hodnocené projekty budou podruhé zkontrolovány tiskovým expertem poroty, aby vybral ty nejnáročnější projekty s kombinací různých tiskových efektů a perfektním provedením.

Porota

Shromáždili jsme odborníky z oboru, od kreativních tiskáren po odborníky na branding nebo ESG, návrháře písem nebo výrobce lisovacích nástrojů. V polovině června se sejdou v Paříži.

 

ACPA-mosaic-jury2.jpg

 

Ceny

6 projektů v každé kategorii bude vybráno jako finalisté a budou oceněny. Zatímco tiskař projektu získá poukázku 400 € na kostku Hinderer + Mülich, návrhář nebo agentura získá roční předplatné Monotypefont.com s odhadovanou měsíční hodnotou 500 €.

Finalisté budou uvedeni na sociálních sítích Antalis během léta a všichni budou zveřejněni v tištěném magazínu. Některé projekty dostanou možnost zviditelnit se v The Brand Identity a rozhovor s nimi bude publikován na všech jejich digitálních platformách.

 

Pro šťastné výherce

Vítězové získají nejen hodnotné ocenění, které vlastnoručně vyrobila umělkyně Maud Vantour, ale i rozhovor s The Brand Identity a jejich projekt bude vystaven na všech jejich platformách a stejně tak na webech a sociálních sítích Antalis.

Kromě toho si vítězové kategorie aplikací užijí špičkovou večeři organizovanou společností Antalis, na které se sejdou všechny zúčastněné strany projektu (tiskař, designér, koncový uživatel), zatímco vítězové speciální ceny budou mít možnost zúčastnit se dvoudenní návštěvy papírny Arjowiggins.

A konečně, i kreativní tiskaři a designéři budou mít příležitost prezentovat sebe a svůj projekt na všech kanálech a sociálních médiích Antalis.

1_rewards.jpg

2_Scotland.jpg

3_diner.jpg

4_partner.jpg

5_SM.jpg

6_TBI.jpg

7_mag.jpg

8_webinars.jpg

Partneři a webináře

Spojili jsme se s předními partnery v oboru nejen za účelem posouzení předložených projektů, ale také k uspořádání série webinářů o udržitelnosti. Od ekologického designu až po výběr inovativních řešení pro ražbu a fólii vás naši partneři provedou touto cestou k ekologičtějším projektům tisku a brandingu. Uspořádáme také školení, jak nejlépe připravit projekt mikroražby.

  • ECO-DESIGN TIPY OD EXPERTŮ (Monotype a H+M s KURZ)
  • JAK NASTAVIT PROJEKT RAŽENÍ (H+M a tiskárna)
  • JAK SE STÁT UDRŽITELNĚJŠÍ ZNAČKOU (Positive Luxury)
ACPA-HM.jpg

Hinderer + Mühlich je předním světovým výrobcem razidel (pro ražení za tepla, embossování, mikroembossování atd.) pro grafický průmysl. Jejich raznice zdobí papírové povrchy při nejvyšších nárocích na design a funkčnost.

ACPA-monotype.jpg

Díky největší sbírce oceňovaných typů písma a také přístupu k nejvyhledávanějším slévárnám a návrhářům písma na světě, umožňuje Monotype Fonts kreativním profesionálům trávit méně času rutinou a naopak věnovat více času smysluplným aktivitám spojených se značkou.

ACPA-Positive-Luxury.jpg

Positive Luxury pomáhá úsilí luxusního průmyslu o udržitelnost a udržuje své klienty v předstihu před kulturními a ekonomickými změnami. Ve své komunitě kooperujících značek, dodavatelů a prodejců umožňuje měřit, řídit a propagovat svůj čistý pozitivní dopad napříč ukazateli ESG.

Zůstaňte naladěni a nezapomeňte nás sledovat na Facebooku, Instagramu nebo Linkedinu, aby vám žádný z webinářů neunikl!

 

Chcete-li odeslat svůj projekt vytištěný na papírech Antalis v letech 2021 a 2022, navštivte www.antaliscreativepowerawards.com

 

Nepromeškejte termín, 31. května!