Akce a novinky, olin, Print, Kreativní papíry, Zprávy

Papír Olin - dokonalé řešení pro The White Review

06 Kvě 2019 —
Tisk

Časopis The White Review si pro svou nejnovější kompilaci vybral kombinaci papírů Olin.

Společnost Antalis dodala papíry pro inspirativní antologii předního vydavatele časopisů v oblasti umění a literatury, The White Review.

The White Review je umělecký a literární magazín, který vychází třikrát ročně v tištěné podobě a měsíčně on-line. Byl založen v únoru 2011 s cílem poskytnout „prostor pro novou generaci, kde by se mohla vyjadřovat bez omezení formou, tématem či žánrem“ a publikovat krásnou literaturu, eseje, rozhovory se spisovateli a umělci, poezii a série uměleckých děl.

Časopis byl koncipován jako umělecká a literární publikace, zaměřená na díla nových nebo nastupujících umělců a spisovatelů, hodnotná po umělecké i vzdělávací stránce. Jeho cílem je propagovat umění a literaturu a podporovat vzdělávání v této oblasti. Svůj název, a částečně i inspiraci, převzal od La Revue Blanche, pařížského časopisu, který vycházel v letech 1889-1903. The White Review je zapsanou neziskovou společností (č. zápisu neziskové společnosti: 1148690).

Papír Olin, vyráběný ve Velké Británii a dodávaný společností Antalis, toto zadání splňuje na jedničku. The White Review využil nejvhodnější kombinaci bílých a krémových tónů s různými texturami. Na obálku, přebal a textové strany byl zvolen Olin Regular Cream, na oddíly obsahující fotografie pak Olin Regular Natural White. Olin Regular je kvalitní nenatíraný papír vyráběný z eukalyptových vláken, který nabízí výjimečnou opacitu s neutrálními tóny, tvořící ideální podklad pro text i grafická vyobrazení. Na další 26stránkové barevné oddíly byl zvolen papír Olin Smooth High White 120 g/m2, který se vyznačuje příjemně měkkým povrchem a vynikající formací papíru. Olin Smooth má výjimečnou opacitu a jeho jasně bílý odstín umožňuje do publikace zařadit oboustranné barevné reprodukce.
Tato limitovaná edice, prezentovaná typem písma charakteristickým pro časopis, oslavuje široké spektrum uměleckých disciplín, od divadla, performancí, filmu a fotografie přes protest až po malbu a instalace. Najdete v ní rozhovory s osobnostmi, jako jsou Yvonne Rainer, Stan Douglas, Camille Henrot, Mark Leckey, Gustav Metzger, Lynette Yiadom-Boakye, Elizabeth Peyton, Juergen Teller a Luc Tuymans, a umělecké série tvůrců Davida Noonana, Taliy Chetrit, Alison Rossiter, Jeffa Keena, Annette Kelm či Nicolase Partyho.