Dnes jsou nejúčinnějším způsobem, jak se značka může spojit se svými zákazníky, přímé marketingové kampaně, které kombinují e-mail, cílové webové stránky a tiskoviny. Síla tisku: tisk může zvyšovat efektivitu ostatních kanálů. Role papíru je klíčová, protože propojuje svět on-line se světem off-line. Tištěné poštovní zásilky je možné adresně upravovat, cílit a propojovat a vytvářet tak silný nástroj přímého marketingu. Společnost Antalis nabízí celou řadu médií, která umožňují designérům vytvářet inovativní tištěné zásilky, které podtrhují ostatní využité kanály přímého marketingu.
Dnes jsou nejúčinnějším způsobem, jak se značka může spojit se svými zákazníky, přímé marketingové kampaně, které kombinují e-mail, cílové webové stránky a tiskoviny. Síla tisku: tisk může zvyšovat efektivitu ostatních kanálů. Role papíru je klíčová, protože propojuje svět on-line se světem off-line. Tištěné poštovní zásilky je možné adresně upravovat, cílit a propojovat a vytvářet tak silný nástroj přímého marketingu. Společnost Antalis nabízí celou řadu médií, která umožňují designérům vytvářet inovativní tištěné zásilky, které podtrhují ostatní využité kanály přímého marketingu.
Toto je marketing typu „b to me“: individualizované využití značky umožňuje spojit se se zákazníky značky a díky papíru je toto spojení ještě silnější. 63 % příjemců si pamatuje personalizovaný tištěný marketing, který obdrží*.
"Neoslovuj čtenáře, jako by se shromáždili na stadionu. Když lidé čtou tvé sdělení kopii, jsou sami. Představuj si, že jim píšeš dopis jménem svého klienta."
David Ogilvy
V závislosti na designu tištěné komunikace bude mít volba papíru okamžitý účinek na pozornost příjemce. Díky lesklým a hedvábným natíraným papírům společnosti Antalis zaujmou jasné barvy srdce i mysl příjemce. Jedněmi z nejznámějších značek natíraných papírů společnosti Antalis jsou Novatech pro ofsetový tisk a Novatech digital pro digitální tisk.
Přírodní, nenatírané papíry společnosti Antalis mohou dát komunikaci zvláštní a nezapomenutelný dotek.
* Source: Balmétrie 2015-2016, GIE Balmétrie/Ipsos 2017
70% přímých zásilek příjemce otevře (zdroj: InfoTrends 2016).
Tisk je nejdůvěryhodnější kanál. Tisk funguje: průměrná míra reakce na přímou poštu je 4,4 % v porovnání s 0,1 % u emailů. 45 % spotřebitelů na základě přímé pošty jedná*.
Tisk spojuje off-line a on-line svět: dokonce i ryzí hráči používají přímé e-maily, aby se spojili se zákazníky a zajistili, že jejich produkt vynikne. Poštovní inzerce může být ve formě jednoduchého letáku s plnobarevnými obrázky, ale může být také složitější – například pohlednice, samostatný kus tisku bez obálky nebo skládanka.
Formátem a designem zásilky se bude řídit volba toho pravého materiálu z nabídky společnosti Antalis.
Na pohlednice je ideální Invercote G, jednostranně natíraný grafický karton s extrémně hladkým povrchem a vhodnou tuhostí.
* Source: Balmétrie 2015-2016, GIE Balmétrie/Ipsos 2017
Tisk se dotýká srdce a mysli: textura, povrch a barva zásilky může ovlivnit, zda ji příjemce otevře a přečte si ji. Díky obsáhlé nabídce papírů společnost Antalis umožňuje designérům i vlastníkům značek vytvářet nekonečnou škálu tvůrčích zásilek.
Tyto proslulé značky jsou příkladem výjimečně bohaté nabídky kreativních papírů Antalis:
Vlastníci značek také hledají nové způsoby, jak vyniknout. Hledají inovativní nápady a kvalitní komunikační předměty, pomocí nichž svou značku předvedou. Speciální materiály společnosti Antalis jim umožňují přicházet s novými nápady a vytvářet účinná řešení zásilek: možnosti jsou nekonečné.
Chcete-li vytvořit zásilku, kterou si příjemce nechá a bude si ji pamatovat, nabízí vám Antalis řešení nazvané MagneCote. MagneCote je první magnetický papír, který lze potisknout, perforovat a řezat – stejně jako papír.
Vytvoření interaktivního tisku mobilním telefonem:
Příští generace tisku se nazývá Internet věcí (IoT).
Tištěná a připojená přímá zásilka nabízí vlastníkům značek nejlepší návratnost jejich investice.
Kreativitu lze vyjádřit pomocí výběru papíru a techniky tisku.
Ofsetový tisk
Povrch přímé pošty nebo letáku může značce pomoci vyniknout; použití laku na přední straně, ražba fólií nebo reliéf může ovlivnit vnímání společnosti a jejích produktů.
Digitální tisk: více než CMYK
Pro časově omezené zakázky můžete vytvářet digitálně vylepšené stránky pomocí funkce Digital Embellishment.
Vylepšování digitálního tisku vzroste v letech 2015 až 2020 o 27 %, celosvětově na více než 25 miliard stran.
Zvláštní efekty s přidanou hodnotou zahrnují mnoho kreativních technik:
Tyto kreativní efekty lze snadno vytisknout pomocí digitálního tisku.
Proměnlivý tisk dat a personalizace jsou klíčovými funkcemi, které umožňují vlastníkům značek co nejefektivněji zacílit poštovní zásilky. Tištěné poštovní zásilky jsou nyní kreativní, personalizované, cílené a připojené!