Po - Pá 8:00 - 16:00
Kontaktujte nás

FAQ Objednávky

Níže naleznete podrobné odpovědi na nejčastěji kladené otázky ohledně vašich objednávek.

Proces objednávání

  • Na webu přejděte do části Produkty a poté snadno vyberte a přidejte produkty do košíku.
  • Po přihlášení k účtu vytvořte seznam oblíbených položek, abyste ušetřili čas při přeskupování stejných produktů v budoucích objednávkách.
  • Po přihlášení k účtu můžete také přistupovat k nedávným objednávkám a najít odkazy v historii online objednávek.
  • Pokud znáte odkazy na produkty, můžete přejít přímo na „Objednat odkazem“. Zadejte reference a množství a klikněte na "Přidat do košíku".
  1. Pokud znáte referenční číslo produktu, přejděte na odkaz „Rychlá objednávka“ v horní části domovské stránky e-shopu.

Product-4.jpg
2. Vložte referenční číslo a množství produktu a klikněte na tlačítko "Přidat do košíku."

Product-4.jpg
3. Klikněte na "Objednat."

Zkontrolujte prosím referenční číslo, které jste zadali. Referenční číslo produktu se mohlo změnit, proto doporučujeme vyhledávat podle klíčového slova nebo názvu pomocí našeho vyhledávače. Můžete také kontaktovat svého obchodního zástupce.

Po zadání online objednávky vám přijde e-mail s potvrzením.
Pokud jste tento e-mail neobdrželi, kontaktujte prosím zákaznický servis.

Jakmile svou objednávku potvrdíte, bude okamžitě zpracována a doručena do 24 až 72 hodin (dle objednaných produktů). Objednávku již pak nebude možné upravovat nebo rušit ve vašem osobním účtě. 
Pokud si však přejete upravit nebo zrušit svou online objednávku, kontaktujte nás co nejdříve prostřednictvím „Kontaktujte nás“.

Nezapomeňte nám uvést číslo online objednávky, které jste dostali e-mailem.

Proces schvalování můžete vytvořit výběrem pověřených osob ve vašem osobním účtu. Doporučujeme, abyste se obrátili na náš zákaznický servis, který vám poradí, jak postupovat.

 

Platby kreditní kartou nejsou v současnosti nabízeny.

Vaše Softwarové rozhraní a správa účtu

Antalis.cz je kompatibilní s nejnovější generací prohlížečů. Problémy se mohou vyskytnout u starších verzí Safari.

 

Náš E-Commerce tým doporučuje používat jeden ze dvou vysoce výkonných prohlížečů: Google Chrome (pro PC a Mac) nebo Firefox (pro PC a Mac).


Zde jsou odkazy na jejich stažení:

 

Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Klikněte zde a použijte náš kontaktní formulář pro zákaznické služby.