Existuje mnoho elektronických řešení ke zvýšení produktivity a to díky přímému přístupu do centrálního systému Antalis .
Můžete využít výhody rozšířeného vyhledávání 24/7 a objednávat své produkty a vzorky online jedním kliknutím, přistupovat ke svým zásobám a cenám v reálném čase, spravovat svůj účet, stahovat roční objednávky a historii fakturace a snadno přistupovat k mnoha informacím o našich produktech.
Můžeme také přímo komunikovat s vaším integrovaným nákupním softwarem (EDI, XML nebo CSV), který vytváří elektronické objednávky. Do aplikací můžete také zasílat zpětné potvrzení, dodací listy a faktury. Používáme standardní protokoly (AS1 / 2, https, FTP, webové služby).
Nabízíme mnoho webových služeb (XML dokument v HTTPS protokolu) pro skutečnou integraci mezi systémy. Mezi ně patří mimo jiné schopnost kontrolovat zásoby a ceny u každé položky a schopnost okamžitě obdržet potvrzení objednávky a datum doručení.
Můžeme se spojit s většinou tiskových a CAPE softwarových balíčků. Tato řešení mohou zvýšit produktivitu, zabezpečit spotřební materiály a zlepšit jejich sledovatelnost. (Prohlédněte si skladovou dostupnost a přímo objednávejte přes Antalis svým vlastním systémem).
Příklady podporovaných standardních zpráv: EDIFACTACT, XML, xCBLl, .CSV, papiNet XML
Příklady podporovaných výměnných protokolů: SOAP, HTTPS, EDIINT AS1 / AS2, obecný e-mail (POP / SMTP)